2010年12月19日 星期日

把生命投資在哪?

 

我好怕會忘了這感動,所以要快快手打落黎..
話說12月頭阿秉搵我幫佢做一份功課,於是同佢食左餐飯,傾左幾個鐘計..
佢問我,有冇諗過自己的召命係咩...又同我分享左點解佢會讀神學..
一路傾,發覺原來我地兩個好多野好似,性格,對福音的想法等等...esp 我地對神的一些睇法..
好快,我就將呢件事擺埋一邊...
跟住個個星期六(4/12)係宣傳主日,.係兆麟宣教士講多元宣教..
其實我對多元宣教不是有太大興趣..都係抱住聽完就算既想法..
但係好奇怪地,當佢係最後問會眾打算點回應上帝時,
我無啦啦浮起左個念頭: 在25歲前係小區玩鋪勁..
(唔好問我即係點,因為到依家我都唔點先算係玩鋪勁..)
其實我都好奇怪點解會係差傳主日諗D咁既野@@
不過唔知阿,總之就同神講左我呢個想法..
點知,之後11/12個個星期仲勁..
返到青崇,成個人冇咩心機敬拜..
一路企係度一路諗..明明之前個幾個星期都好有火,點解突然會咁..
點解信徒的心可以有咁大波動?
好似以利亞咁,佢明明單挑完事奉巴力的450個先知,跟住會灰到求神取佢條命,
跟住個腦不斷想起一堆聖經人物,想起他們也曾在生命中對神失去信心..
亞伯拉罕,以利亞,以賽亞,跟住諗到去彼得&保羅..
突然定左格係新約既呢班使徒度,
點解佢地可以滿有信心去傳講主的道?
點解佢地被囚,但仍滿有喜樂?
為何佢地以前明明唔係咁,但係信主後有咁大的改變?
忍唔住問神:到底我的生命應該點行? 事奉又會係點?會是全職事奉嗎?
(其實我一直都有諗自己會唔會全職事奉,不過每次都搵到好多理由ban..)
心諗,我什麼也沒有,可以點wor..
突然有句野係我心中出現:
事奉是靠人的能力嗎? 靠主的靈,什麼都能作..
阿秉同浩然都選擇把生命投資在永恆,那你呢?你的選擇是什麼?
一聽到呢句,個下即時狂哭,
"人的所有,都不是自己應得..而是上帝所賜..所以我把生命投資在永恆"
這句話正正是12月頭阿秉同我分享的..
亦是我最印象深刻的一句..
估唔到神會係呢個時候提起我的兩位屬靈師傅..
我又問神,咁$$$$$$$$$ 呢?
你會供應我未來的需要嗎? 你知我煩左好耐..
(越黎越覺得自己成身都係銅臭味><  無時無刻都係諗$$$$$$$ ...)
你們看那天上的飛鳥、也不種、也不收、也不積蓄在倉裡、你們的天父尚且養活他.你們不比飛鳥貴重得多麼。何必為衣裳憂慮呢.你想野地裡的百合花、怎麼長起來、他也不勞苦、也不紡線.然 而 我 告 訴 你 們、就是所羅門極榮華的時候、他所穿戴的、還不如這花一朵呢。
你們要先求他的國和他的義,這些東西都要加給你們了。
一聽到呢2句,更加忍唔住..
自從考完AL之後,我已經為日常生活開支& 未來煩左好耐..
呢2年黎,我係咁問神點算..係咁求佢唔好離開我和我的一家..
點知,佢就係咁用D好屈機的方式令我有收入可以維持生活..
我好清楚呢D唔係我叻所以有,而係上帝賜比我..
雖然係知佢有好大既保守,但我都係對神冇信心..
怕未來會點...講親未來,我真係一點信心也沒有..
其實佢已經答左我好多次了..(有記憶起碼有4,5次)
不過我都仲係成日淆底..
以前試過有一日成身$1都冇..
個下徬徨既感覺,真係點都會記得..
所以我唔想自己經歷咁既一日..
一直有很大的心障..唔識講出來呢..
到尋日,我又在青崇又一段同神親近既時間..
在聽james的分享時,實在有很大的感受..
最令我感動的,是他堅持把一切交到主的手中,去面對那難關..
無啦啦諗起挪亞&大衛..
他們被托付去完成神的工作時,又何嘗不是抱著倚靠神的心去完成那看似不可能的事..
我,又是否有咁既心?
我向神作了一個禱告:
求你讓我可以把腦中的教導行出來..不再是好像搬字過紙般識講道理,
而係可以活出那真道..
在所有對話的最後,一句話浮現了:
路,不易行..你願意走下去嗎?
=====================================================
到底這幾個星期的對話到底有什麼深層意義?
直到現在,我也不知..
只知神不斷問我是否願意讓他真正進入我的生命..
我想,他透過這幾次的對談回應了我問左2年既問題..
講左咁多,其實我都係唔知我要點..
玩鋪勁---點玩?我玩得起嗎?
把生命投資在永恆---知,不過似明非明...
我的伙伴阿,求你為我守望..
我很需要你的支持去走以後的路..
一條充滿未知的路..

Like · · Share · Delete


  • Grace Wing-Yan Chan likes this.

    • Grace Wing-Yan Chan 關於呢堆... 我地可以share下呀! 等我有時間同整理好自己時... 再回應你好嗎:)
      加住油俾你先!!
      December 19, 2010 at 11:26pm · Like

    • Andy Chu read tmr, after exams
      December 20, 2010 at 11:17am · Like

    • Kenji Fujima 相信神不停地對你講話是你屬靈生命的新階段!為你感恩!神對我地的方向早已在我們心中了!所以餘下的除了是「主說什麼」外,更重要的是我們如何求主改變我們!願主在對你的祝福中仍賜平安 ^____^
      December 20, 2010 at 4:51pm · Like · 2 people

    • Tiffany Sham 欣賞你認真看待自己的生命~~!
      我相信不論是什麼崗位,都可以把生命投資在永恆,只要盡力遵行聖經的教導,對人對事都實踐出來,就是最基本的啊~加油~~!!:)
      December 20, 2010 at 8:29pm · Like · 1 person

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...