2010年8月24日 星期二

衝擊.痛苦

 

已經11個月了,到底要搞幾耐先會完?
唔知點解,自從去年年尾,我成日諗好多同信仰有關既野..
我的信仰&想法重新整理了一遍..
新的想法,與我過往所想有所不同的意念...咩都有..
好大衝擊阿!!!
我唔識點去面對..
當我肯定信上帝的道係堅到爆既時候,
我不禁去想一些問題..一些在生活遭遇的疑問..
我想搵到答案,想搵到真理..想知應點做..
但在尋求的過程中,好痛苦...
我開始對好多野唔Gur..對好多野好懷疑..
既想在一些地方做更多野,又好想係一些地方縮手..
與此同時,我的愛心,似乎多了不少雜質..
當信仰真正與生命接軌..
好多問題出現..
事奉,個人生命,朋友關係,感情,人生目標
樣樣野一次過殺埋黎..天父,你係咪玩野??你到底當我是什麼?
我是一個凡人,最平凡個隻..
點解要令我咁?
我只係small potato,唔好搞住我得唔得?
我知這應該係因對信仰更加認真而要面對既情況,
但我依家真係唔識面對,亦唔想面對..
(我唔知我係咪老屈緊天父,可能係吧..但我真係唔明點解無啦啦會有咁既心路歷程.)
口說不想再想,但腦卻不停在想
想點... 好大掙扎阿!
我心裡籌算,終日愁苦要到幾時呢?
耶和華我的 神啊,求你看顧我.
我深信你是那能改變人心的神
是那位在我生命中的掌權者..求你記念我,帶領我.
Like · · Share · Delete


    • Oreo Wong 神的保守和帶領,不一定使我們感受上好過的。
      但當主呼喚你要更認真的去面對祂和你自己的時候,祂總不丟棄的。
      跟你面對同樣處境的弟兄上。
      共勉之。
      August 25, 2010 at 12:09pm · Unlike · 1 person

    • Grace Wing-Yan Chan 沒有思想, 沒有掙扎, 便不是信仰了
      而且, 我們怎知道其他人是不是也經歷著同樣的內心鬥爭/混亂呢?
      很多時當落入局中, 我們看到的都只有自己內裡的世界啊!
      很多人都和你走著一樣的路, 包括我, 加油! :)
      August 26, 2010 at 12:31am · Unlike · 1 person

    • Yeung Ka Kei Oreo:
      我明白...只係..真的好痛苦..
      呢排真係唔多想理佢.. ><
      待平復一點後,我會再細心想想..
      August 27, 2010 at 12:13am · Like

    • Yeung Ka Kei
      Chai:
      知識與體會,都隨著年月而增加 (to me)
      掙扎,也大了..
      怕無力呢..更怕,做人會變得好假..
      很混亂,今天和朋友有兩段對話,
      我想,應該清晰了一點..
      August 27, 2010 at 12:17am · Like

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...