2009年10月9日 星期五

心力上的勞動

日子被忙碌的生活完全填滿了..
想打xg,不過冇得打..


當我們忙碌時,便省略關係,減少時間、精神、精力在愛的關係上。
忙碌---是關係最大的敵人。我們的生活常被生計、工作、賬單、目標擠得滿滿,好似這些事情是人生的重點。
情感---情緒、感覺,是會波動的,是不穩定的,是有變動的。
愛--- 才是永遠長存。
愛   不是單靠情感。
愛意謂放棄,為別人的好處放棄自己的喜好、舒適、目標、安全感、錢財、精力或時間。

(from yenkie)
要窮一生之功去學習!



home既電腦永遠都唔會available..
所以我依家要成日係city上網@@
唔通...真係要買netbook/notebook?

去左join city既祈禱會..
雖然係第一次認識大家,
不過一齊敬拜既感覺真係好正!
下次一定要join~

『能者多勞,勞者多死』
我未必係能者,不過我一定係勞者@@
心力上的勞動果然會令人爽歪歪...

力勞豬,
我係緊張你,我係唔想你去參加比賽..
所以我今日咁話你..
因為身體絕對比一個牌重要..
我唔想你有事...
不要讓我擔心,好嗎?
我應承你,下次一定同你去玩~~

最近迷上了元 & stitch..
估我唔到吧~~xd


RE alan..
down左就真...
RE vicson:
係架...讀左咁多年都係咁讀..
點都有d怕...
RE雪
依家好番少少啦..
之前係咁聽"耶穌我需要你"..
RE 豬:
我鐘意咁叫你囉~xd
RE toru:
多謝你呀~好耐冇見過你了..
RE 夢
好難唔嬲...佢地完全唔想明我諗咩..
講左都晒氣..

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...