2009年10月13日 星期二

你的濫情,只會為你帶來悲劇

承諾常常很像蝴蝶 美麗的飛 盤旋然後不見
有的人說不清哪裡好 但就是誰都替代不了


突然諗番起<遺失的美好>呢首歌..
都係阿沁唱得好~~
生命與生命的結連,是多麼的不容易..
我只想告訴你,我會努力完成那承諾..



不得不承認,那一刻被你打動了..
是我太濫情嗎...
"你的濫情,只會為你帶來悲劇..."
幾年前係風色幻想見到呢句...
一直纏在心頭.久久不散..


之前睇新聞講起<基因地理計劃>..
"研究的最终结果還没出來,但數據顯示人類很可能起源東非,
然后遷徙到其他地區;白人、黑人、黄種人起先都是黑人。"
嘻嘻,果然如此...好開心~

re 雪:
你都鐘意? 你唔好同我爭呀!!!
re 浩然
好好好~我都想知下價~
re winki:
終於見到你啦~ 等我仲以為點解咁耐冇你消息..

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...