2009年7月9日 星期四

Thursday, July 09, 2009

 

"呢班都係蟻民"<--呢句真係好正~~xdd
上course時聽的,笑到我丫~~
可以好在乎,亦可以毫不在意
這就是我..
不需要理由,不需要解釋..
了解自己&別人的性格多左,看清了更多的事.
在基道買左一本叫<情緒四重奏>的書,希望可明多d什麼是情緒~
仲有幾日teen兵就完了,星期日畢業..
真係好唔捨得..
點解會咁快完架..
最好比我留班~~xd
今日講信念,即刻諗起信念之力~
個牧師講中左好多野!
好想開波做d野..不過,要再搞搞~
突然,想起一年前發生的事..
如果...當時我不在日本的話,事情會有所不同嗎..



最近兩天一直為著一些事情擔憂,,
牧養,從來不是一件可以靠人完成的事.
主呀,求你教我如何是好..
我需要有你在我生命中,
好讓我一生能以你的教導去影響人..
今日既2次worship真係勁多提醒..
多謝你,我的天父


re herman,jeanie,雪,夢:
多謝你們~~
re sunny:
我真係冇諗到咁deep..

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...