2009年7月18日 星期六

Saturday, July 18, 2009

 

teen兵完左,另一個階段的開始..
在靈命上,在異象上,在心態上
一飛沖teen,我希望這個小組可以繼續keep落去,
成為一個支持彼此的小組!
仲使大家未必會成日見,
不過我地都是在不同的角落為主而活!
多謝你地每一個,你地都係我既支持&鼓勵~~



『教養孩童,使他走當行的道』
近日正在在進行這項工作~~xd
同佢地玩下紅綠燈,傾下計,跑下跳下咁..
前幾日仲同佢地去香港公園..
心足...

想得多,寫得少~
這到底是不是好現象@@

re 雪&夢
有d野係我同別人的私人事,
講也講不清的...
唔係上年去日本既trip發生左咩事,
而係當時有d事發生左..而我唔係香港,
所以咩都做唔到..

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...