2007年5月30日 星期三

Wednesday, May 30, 2007

 

尋日接到一份挑戰性好高既工作..
一直以黎我都相信最終我會去做呢份工作,
不過冇諗過會係咁快.....
究竟此刻既我是否有ability 去做好呢份工??
我諗左成日......
有D缺少信心...
''你當剛強壯膽.不要懼怕、也不要驚惶、因為你無論往那裡去、耶和華你的神必與你同在。'
E+ 仲需要尋求..
請你告訴我吧...


前日睇左加勒比海盜:魔盜王終極之戰..
D special effect 唔錯...
ps:
片尾有野睇ga..
remember to see...

我發覺屋企仲有好多書未睇...
呢個holiday 真係唔憂會悶.....
Re stevie:
Next time 你做搞手lor~~
Re herman:
我地仲會搞多次唱K ma...
Re 雪狗:
Don't you understand what I am talking about?
E+ 開始冇上次打xanga o個種情緒Lu....

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...