2007年5月3日 星期四

Thursday, May 03, 2007

 

我承認我需要一段長時間去Recover..
道理我唔係唔明,只係.......
我想比D空間自己去冷靜下..去細想下..
暫時我唔認為我有Bravery / Ability 去做某件事..
最重要既係個心仲未Ready..
等等我,好嗎?
曾經 踏遍路途千萬里
途中 跌到過 攀不起
無助的心感困累 全然交瘁
無助身軀早已沒力氣
(明唔明點解我唔post埋下半段?)


Sunny,Ar Ping:
事情既真相並唔係想像中既一回事..
相差十萬八千里..
Re Lawrence: No problem~~
Re Gary: 你.. 我就吐血..
Re Stevie: 下..Le 本書好出名ga...田中芳樹寫既~

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...