2007年4月11日 星期三

Wednesday, April 11, 2007

 

迷失在煙薰裡的夜
名好,意境更好..
原來真心有機會成為負累..
因為太多,太沈重,太真誠..
第二次睇深雪D書,
感覺唔錯..detail唔寫係度lu..
我篇文越黎越長..
越寫越有feel...
我實會....
心痛
交淺可以言深,相識多年亦可以無話可說..
有時真係有D無奈.
不過 I Have No Choice!
我享受與你..你..妳..妳既對話,
與君一夕話,令我忘掉了煩憂..
謝謝你們!
牙ping, add oil ar !!
浩然: 謝謝你既sms !!
ps: 2位姐B,約實你地ga la~~
(諗起岩岩..我又想奸笑lu~~)



首歌好正~~(電腦遊俠請注意歌詞~)
原曲:愛得太遲
豬公公 mk姐 早晚共對 br吹水系新意共暢聚
而womwom 阿cutie 連恐魔、andy 噴哂口水
揾jo貓 見wingwing 剛好想呻 卻霎眼見腸仔同埋 kaiyee
大强的幽默感 為食 ken未覺 比得上心心
紫姸、螞蟻 上網及時 想睇相相 唔駛等twins老師
蝦頭妹發奮 林峯實情系 t n
運動見 Tezz 有文章要揾 clee
范范主事 玩揾圖及時 只差一秒 揾到都已變歷史
Yeda未放肆 nikko少見cd仔
要甘要蟹要電腦遊俠 YKK說等下monkey

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...