2011年11月10日 星期四

咩都想講少少..

 

腦袋很累,沒什麼空間去想什麼..

每天的生活,就是在番學,補習,回家上網+訓覺.

再唔係就是去lib對住D notes..

這樣的日程,確實係一個好理由去讓人庸庸碌碌去過生活...

和朋友間的communication少了,有時連sms/電話都唔想理..

原來當你唔想擺心力/冇咩心力既時候,係可以有無限既理由唔keep contact.

對朋友說得最多的,竟然係 ---- 多D休息,小心身體

唔通講加油努力? 我真係講唔出口..

溝通,的確少了..

但你會了解到,誰在你的心底佔有一位置..

 

有時在家,話題總是離不開"補習" .

其實我真係唔多鐘意...

點解每次都係問:今日去邊補習?

我知你關心我先問..但係我又好唔鐘意每次都係講呢樣野..

 

 

總算考晒所有mid term test..

成績, 不算好也不算差吧..

星期三考finance,著實有點衝擊..

一開始考,我個人就勁緊張,完全集中唔到去做題目(即係計數..)

我知我一向計數都係麻麻..但係我有比心機溫架..上年分test,我仲完全識做添

但係一做今年呢份,我完全怯左..

黎緊個project同final點算?

我真係冇咩信心..

 

就這樣吧.是時候訓大覺了~

 

 

PS 算是完成了我之前話要做既事了~~XD

這樣的方式,倒也不錯.嘿

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...