2014年2月10日 星期一

界線


人越大,好自然會發覺需要在關係中定一些界線..
明顯的是,人冇可能同所有人都咁frd,亦一定會出現差別對待.
有些人,可以無話不說 ;
有些人,未必能分享自己的感受,但是一面明鏡;
有些人,是不能不認真接受其意見的;
有些人,風花說月還可,但不能談太多深入的價值觀;
有些人........... 不知應該怎形容.

最近有些經歷發生,令呢個問題更為突出..
朋友圈子應該點去界定?
有D時間,我會好矛盾...
我發覺自己不是太歡迎其他人進入我心目中的一些private circle...
但現實並不是人力所以決定的.
當發生左既時候, 又應該點去面對?
呢件事的確幾影響我最近的情緒..

在教會,呢個問題相信會更加複雜同難以處理..
到底點去區分朋友與教會的弟兄姊妹?
呢個真係一門好好好好麻煩的東西.
信仰教我每一個人都是教會的一分子,
但聖經似乎又冇教我每一個都應該係我既好朋友..

好啦,咁約gathering既時候點算?
係教會活動? 係私底下聯誼?
呢個冇standard既issue真係好challenging...





沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...