2012年8月24日 星期五

暑期班 2 : 終結...中轉站?

 

2012-08-16 16.00.38

眨下眼,一個月就過去了..

暑期班咁就完左..

真係快到呢..

係呢個月,一切事情都十分順利,(起碼冇細路唔見左XD)

不得不說這是神的保守..

 

今次的服侍,係以往咁多次對外服侍中最難的..

難在要對一班小孩子負責..

以前搞活動,通常都係成班後生仔一齊玩,

唔需要顧及其安全,只需要book好場地收齊錢就得..

今次好唔同,要睇住個場,管秩序,安排膳食,計劃outing等等..

雖然話之前都有相關的經驗,不過我仍然好緊張..

今次冇大粒人係度,即係話我地就係話事個個..=.=''

唔緊張就假..

2012-07-26 14.42.12

好開心能夠同一班很有心的弟兄姊妹一起服侍..

講起上黎,我係年紀最大的一個呢..

(Ka Wing中一時我係那一年招待新生的guidance perfect,今年佢已經升大學.. @@)

幸好有他們的付出,整個服侍才能夠咁順利..

好開心能有時間同呢班年輕我一點的人合作~

一直都冇咁既機會呢.. (之前,曾想過加入他們的敬拜隊,HAHA)

我看到的是,互相支持互相補位的那份正到爆既感覺.

(突然發現,我地全部都係四眼仔,@@)

DSCN0308

係服侍的過程,有不少反思的空間..

我發覺自己唔太懂什麼是delegation..

好多時會自動波地搶左D野黎做..

其實交比別人做係完全冇問題的,只是我冇咁做..

係服侍的後期,我都有嘗試下唔做咁多野,感覺都幾好~

 

另外,都了解到自己在體力上的限制..

作為一個夜訓人,每天的服侍也非常累呢..

小朋友的精力,真的很勁~

每日陪佢地跑跑跳跳,都咪話唔攰..

再次被提醒有好的作息既重要性..

2012-08-02 14.14.19

完左呢個暑期班,都有諗到底我地可以點樣做得更加好..

第一樣,是服侍的延續性..呢兩年係暑期班服侍,

都沒有什麼follow up的工作呢..

(唯一的尾巴,是成了其中一位的補習老師.)

如果可以在之後安排一些活動見見他們就好了..

 

第二樣是傳遞..

每一年服侍的經驗,並沒有留下呢..

以致後來者又要重頭做起..

如果可以的話,應該把以往的會議記錄/活動計劃等save低,

留比以後有心服侍的人作為reference..

 

第三是有關膳食,原來這是一門大學問呢..

買什麼吃,份量預幾多,每人可吃多少...全部都係要留意的..

(依家D小朋友好大食,有D食得落一個半飯盒.. -.-'')

 

最後一樣係後備方案..

做完功課後點好? 活動被迫取消的話如何處理?

我想我們可以係這些方面預備得更好..

2012-07-30 13.51.40

 

到最後,也想記下一些個人的感受..

在提出這個服侍時,我有個想法,

就是唔想做暑期工,我想做一些出來職場後做唔到既野..

計劃並參與暑期班,對我來說是一個夢想..

一個為主而發的夢..

一直以來,我的召命都十分清楚,就是小孩子&小組..

而我呢幾年所做的,大多與此相關.

在今次的服侍中,我清楚知道這兩個方向仍然是神所給我的..

如果唔係天父,我根本冇可能參與到呢個服侍..

 

求學之路快完了,我也差不多要做一個打工仔..

之後的方向又會是什麼?

我仍然冇咩頭緒..

我渴望在這三個月內想清楚..

有人問我會否參加兒童牧區..唔知點解,我一直冇咩興趣..

除了組長的職份,我要做什麼?? 會唔會係服侍大專生? 我唔知道..

(曾幾何時,我也有想過全職服侍,不過貌似不是一兩年的事吧..)

 

DSCN0234

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...