2006年12月28日 星期四

Thursday, December 28, 2006

 

終於入到黎lu..

-------------------------------------------------------------------------------------------------

人也許 習慣了放縱轉眼沉睡

如果真係咁,點解我會再次連續幾日眼光光成個幾鐘都訓唔著?

今日已經係第五日la..

提唔起精神 T_T

將情感隱藏原來真係好難好難..

如果memory 可以 release 同 renew 你話連好...

在人地面前要堅強,咁....冇人o個陣le???

我都想扮正常...但係我扮唔到!!!

我可以點?我應該點?

快樂已經不復存在,只有迷失ge感覺存留..

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...