2006年7月21日 星期五

Friday, July 21, 2006

 

le幾日忙到爆.e+先有時間打xanga..

首先要講聲對不起,coz我飲左酒之後亂講野。
今次我實在係太無禮,真係好抱歉
希望你地原諒我 ge 錯

下次我會量力而飲,節制自己

----------------------
16-18/7
今次個 camp 超正,
第一次面對面見到蛇..
第一次玩winning
第一次到6 am 都未訓..
...............

總之就好難忘

-------------------------
19-20/7
le 2日要去 EAC 聽 ar sir 講書,坐到呆左..

---------------------------

le 排我 always 同 ar 媽 意見不合 tim,點算好?

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...