2012年8月27日 星期一

栽培雜記 4 : 登山寶訓 I

 

SC20120827-164203

 

唔覺唔覺,原來我地已經查左7章馬太福音..XD

這幾星期研讀登山寶訓,別有一番感受..

平時自己睇聖經,通常都會貪快,

拿拿臨睇一至兩次經文就收工..

帶查經最有趣的地方就是自己要製造壓力比自己要用心預備經文..

如果唔係點識解釋入面既內容..

 

呢個暑假帶查經帶得好舒服..

原因係人數唔多,冇咩壓力,HAHA

另一方面,可以就番唔同人既情況/狀況調整分享既內容..

呢幾次查經,我都係繼續我的超級長氣本色..

用幾個鐘時間嘗試講我識唔所有野出黎..

章節結構,詞彙解釋,個人領受...咩都想講.

有好多分享,很想對這些小羊說..

一些觀念,早知好過遲知..

忍不住想用最短既時間去講晒呢D野出黎..

很擔心開學之後未必有咁多時間再咁樣分享..

感恩聽我講既人冇比我煩死..XD

 

今次重看登山寶訓,感受非常特別..

之前一直不明白呢三章既連繫是什麼..

現在總算有一個明確的印象..

在呢幾次預備+講解中,我最深印象的有幾點..

第一樣係有關耶穌成全舊約的律法.

一直以來,好多人都會覺得舊約好難讀..

入面既律例典章悶到抽筋,完全唔明佢講咩..

點知耶穌好清楚咁同大家講律法既重要..

我想,我們之前miss左一大堆野,以致睇唔明那些律法..

 

舊約時所定的律法,是上帝根據當時的風土人情為神的子民度身訂做的..

當中神表明了佢希望以色列人應該如何分別為聖..

神要求他們以高的準則去生活,不應該跟隨其他外族的習俗..

例如神要求他們要照顧寄居的&孤兒

在長長的律法中,神希望民眾能得到真正的自由,學識點去愛所有人..

(好想寫自由呢個題目..幾時先有本事寫.. >< )

 

可惜的是,耶穌時代既以色列人並不明白這些..

佢地只是盲目地跟隨字面甘的意思去行,

卻沒有去理解規條背後的含義..

耶穌在不同的場合指斥以色列人,

責備他們只懂守規則,卻忽略內心的品德比行為更重要..

 

(TBC)

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...