|
時間真的是絕對的無情嗎? 個心突然間有D苦澀... |
2006年8月30日 星期三
2006年8月26日 星期六
Saturday, August 26, 2006
|
感謝父神今個week一直ge保守!!! 今日心血來潮,好想快D買相機.... 買相機!買相機!買相機!買相機!買相機!買相機! 不過....................... |
2006年8月24日 星期四
Thursday, August 24, 2006
|
遊戲規則 試說明5項你最想要的生日禮物or christmas presents和點名7名朋友不能重覆,順度去他們的blog留言,告訴他們被點名了.. 我最想要的5大禮物 001>>>數之不盡ge書!!!! 002>>>好多好野食~~~ 003>>>大把機票----可以周圍去旅行..haha ^.^ 004>>>身邊ge 人都幸福快樂... 005>>>女朋友??或者la... 真心話時間 1.傳俾你既人係邊個?karen 2.佢同你既關係?ar 妹 3.寫出你對佢既5個好印象? 001>>>好好人 002>>>好有自信 003>>>超聰明lor 004>>>可以同佢講心事 005>>>非常細心 4.佢對你做過最深刻的事? 同我talk心事 5.佢同你講過最深刻既野? em....5話你知 6.如果佢變成你既情人,佢咩野令你鐘意佢? 我諗係因為...佢可愛... 7.如果佢變成你既敵人,佢咩野令你咁憎佢? impossible ge.... 8.依家你最想佢對你做既一件事? 一齊食銷夜+talk 9.你覺得周圍的人認為你是怎樣的人? 成日睇書ge 人 10.自己想成為的理想類型是? 能夠了解別人需要ge 人 11.給關心自己、喜歡自己的人大喊一句吧: 千祈5好做一D會令自己在將來侮恨交纏ge野!! 12.把這份問卷傳給你最想知佢地對你咩感覺的人 期哥,vicson,jessica,johnny,toru,fifi,andy,青十ge 咁多位! |
2006年8月21日 星期一
Monday, August 21, 2006
|
Keroro心理測試大放送 ~ http://www.haomama.com/iposer/cpgn/kerotest?locale=zhhk ---------------------------------------- I am..... DORORO兵長 ![]()
|
Monday, August 21, 2006
|
尋日早D返Kllc 玩橋牌,點知兵敗如山倒... 在簡生度學到something..一定會跟住做!! then 祈禱會,為左班細路pray.. wish them have a good future.. 10點幾同 sunny,double 一齊去食雪糕.. delicious~~ 返到 home play aoc...生蔬了... --------------------------------------------------------------- 今日訓得4 hours,唉.... |
2006年8月17日 星期四
Thursday, August 17, 2006
|
8月16日, 快樂的一天.. 1230pm去到kln city唱K,遲到tim... 有Louis,Double,沙士,雅詩,Lawrence去.. 忘我咁唱歌~~ 睇到D歌詞一時感觸.. then 買BBQ D野,好貴ar.. 返到church 玩扭扭樂 ''左手綠色,右腳黃色...'' 玩到超支力,終於贏番次 6pm--BBQ時間.. 燒左好少野食ja.. 好正好食好玩~~ 11pm食糖水--椰汁黑糯米,好熱.. then 追12A返家... 雖然今日5齊人,不過都好開心.. 希望下次可以全組人一齊BBQla~~ |
2006年8月15日 星期二
Tuesday, August 15, 2006
|
尋日下午番去做義工,睇住佢地玩噴畫(用D筆對住張畫紙吹你想整ge 圖案),自己又玩埋一份.. 又真係幾好玩wor ~~ ![]() 噴畫ge 筆 ![]() 睇下人地整得幾靚~~ (一個義工整ga) 對住某D百厭ge細路真係...唉... 又5想大聲話佢地wor.... |
2006年8月14日 星期一
Monday, August 14, 2006
|
10 :列出 10 樣最想實現的事
+1 :除了要回應前者的問題外,還要加多自己一個的問題問別人 . +9 :玩完呢個遊戲,要再send 比 9 個人玩過,還要到這 9 個人的 Xanga 留 Comment .
10樣最想實現的事::
第一樣最想實現的事`____個病好番 第二樣最想實現的事`____考好會考 第三樣最想實現的事`____同父神關係好D--靈命成長~
第四樣最想實現的事`____Kllc拓建太子道西322 號成功!!!
第五樣最想實現的事`____可以日日煲書,5駛做功課^ ^ 第六樣最想實現的事`____訓到覺,5駛成日眼光光望天光.. 第七樣最想實現的事`____自己一個周游列國,見識多D 第八樣最想實現的事`____同鍾意ge女仔一齊 第九樣最想實現的事`____同朋友ge 友誼可以constant 咁fd 第十樣最想實現的事`____解決內心ge煩惱
回應問題及問一條問題::
阿賴問*你的目標係咩? 下..冇wor.. AR瑤問*你..你現家諗緊咩? 聽朝食D乜好 牙晴問* 拍過幾多次拖? 0次... ABC問*你想點?? 想玩多過叻 or 想叻多過玩??我想叻多過玩 肥蚊問*你地覺得自己為人係點!? 傻更更lor ZOE問*鍾意屎味既糖定糖味既屎*V*?5鍾意糖,鍾意雪糕多D 芬記問*你覺唔覺得要問問題好辛苦??! 問問題幾好玩牙 HEL問* 你鐘唔鐘意賀軍翔?! 未聽過..
Yuki問*
賀軍翔還是鄭元暢???5識佢地..
Yucca問*你愛我嘛XD? 呆左...
fi問*鍾意發夢定係發癲?鍾意成班人一齊發癲~~
ykk問*你有冇試過為感情而哭?
tag johnny, raymond, toru, ar 妹, vicson ,jessica , andy
,宇宙飛龍, 邪惡然, 其他青十ge memebr
問5到期哥tim..
|
訂閱:
文章 (Atom)


